9 feb. 2009

Min bebis o jag

Edvin har varit lite kinking nu på kvällen men jag masserade ljumsken och nu är det bättre, hoppas verkligen att vi inte behöver åka in tidigare nu när vi äntligen har fått OP-tiden.
Älsklingen har fått ändrat arbetsschema denna vecka, det skulle vart dag med blev natt i stället, gör i och för sig inget för middagen med jobbet har blivit inställd lite tråkigt menmen så är det ibland.
Imorgon så ska vi iväg och kolla en sak och sen ska vi hem till pappa och äta middag och umgås, Edvin älsklingen måste ju få träffa sin morfar :)
Edvin mår iallafall bra efter kattöverfallet och Älsklingen har slängt ut dom på Blocket, det känns hårt, jag vill ju egentligen inte men dom kan inte hålla på att riva på Edvin heller och det tar ett tag till innan han själv kan säga ifrån om man säger så. Skulle vara skönt att kunna ha dom gå ute men det går ju inte här! Mina Älskade katter!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar