8 feb. 2009

Här kommer den utlovade övningsbilden, och här ler han till och med litegranna :)
Är sjuktrött idag och har en himlans panndunk, men är snart redo för att bege mig till jobbet i snöslasket vilket inte känns så lockade att traska i.
Igår så var de grymt mycket på jobbet, riktigt kul precis som det ska vara :) Får då känns det verklinge att man har jobbat och det tycker jag om.
Sen på kvällen så åkte vill Älsklingens pappa likväl Edvins farfar. Han fyllde år iveckan så det var lite kalas. Blev grymt sen, kom inte hem förren vid 1 halv 2 därav tröttheten kanske. Men det hinner jag ta igen imorgon kanske :) Inte ikväll iallafall för då är det ju Beck som står på schemat för mig!
Ha det gott!
KramsKrams

5 kommentarer:

  1. Så otroligt söt!

    SvaraRadera
  2. Åhh så söt han är!Mys!

    SvaraRadera
  3. Han är så fin, riktigt söt, mosters favorit!

    SvaraRadera
  4. oh så söt lite krabat.. kram kika gärna in på min sida kram

    SvaraRadera
  5. Vilken sötnos!! :)

    SvaraRadera