6 feb. 2009

OP

Blev inget mer skrivande iigår, jobbade ju och sen så tog jag bara det lungt med Familjen. Edvin fick sin operationstid igår med, inskrivning, 17 Februari och operation den 18 och hemgång den 19, bara en av föräldrarna får sova med barnet, det blir jag eftersom Älsklingen jobbar och det är bara en som får VAB:a lite dumt när det operation måste jag säga att jag tycker. Känns lite läskigt men det kommer gå bra bra det här, jobbigt bara att vara på sjukhuset i 2 nätter.
I helgen så är det jobb som gäller igen då, tiden går fort när man jobbar varannan helg, tycker jag, men det är skönt med för snart är sommaren här och jag hoppas på napp på någon av lägenheterna iallafall men just nu känns det väldigt långt bort!
Har tränat med Edvin idag och knäppt kort med men batteriet har laddat ur så bild kommer sen :)
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar