12 feb. 2009

Igår!

Åkte ner på stan och mötte upp Jenny på en fika, mycket trevligt måste jag säga :) Kom hem och fixade och donade lite så tiden hann rinna iväg så här hann jag inte skriva någe :P Kom nämligen på att jag skulle rengöra ugnen för nu lyckades Älsklingen ta bort plåthållern eller vafan det heter ni vet dom där stålgrejerna man sätter plåten på!
Har sovit grymt skönt inatt, Edvin med tror jag men han har en tendens att vakna och vara pigg runt 7-8 och då är inte jag pigg, är det inget man måste göra så kan man väl iallafall få sova till 9-10 tycker jag :)
Ska iväg om en stund igen mycket flängade hit ovh dit ska iväg en sväng med syrran ikväll med men skönt att få lite tid för sig själv då måste jag säga!
Nej dax att börja lägga in räkningarna kanske booooring! Men ett måste!
KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar