3 feb. 2009

Hårt!

Internet totalkraschade igår alla 3:s kunder hade det tufft igår helt enkelt, så är det ibland men nu funkar det igen och jag tror jag har missat massor men hoppas jag har en chans iallafall det var ju faktiskt 5 st.
Skulle iväg till Gränby Centrum igår kväll och träffa Baben och så halvvägs dit så ringer Älsklingen och säger att Edvin bara skriker och skriker som han aldrig gjort förut, första tanken var att det är ljumskbrocket då kunde han ju bli så och då skulle vi ju åka till akuten på en gång, så jag vända och åkte hem och när jag kommer innanför dörren så är han tyst och sen var han i stort sett tyst hela kvällen, tror han hade lite magknip för han blev lugn när man masserade hans mage. Måste ta upp det med Läkaren imorgon, Älsklingen följer kanske med eftersom han jobbar halvdag och det skulle vara skönt om han följde med och så, ibland är det skönt att göra dessa saker tillsammans.
Tråkigt att jag inte hann med att träffa Baben men det får bli en annan dag bestämde vi så det får vi se till att det blir helt enkelt!
KramKram
Idag känns saker och ting lite lättare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar