12 nov. 2009

Ännu mer tid!

Redan Torsdag och jag har inte hunnit med att uppdatera mn gör ett försök nu eftersom lille man har somnat! Edvin är förkyld det kanske jag skrev sist vet inte men det började iallafall natten till i måndags men han har fortfarande ingen feber men näsan rinner och han är mer gnällig än vanligt så sjuk är han allt men jag hoppas för allt i världen att det hinner gå över innan nästa onsdag eftersom det är inskrivning för OP då och jag vill inte skjuta på det mer nu!

Igår kom målarna och målade taket och förberedde väggarna i Edvins rum så idag blir det till att vara hemma och invänta att dom kommer och tapetserar eftersom dom inte har några nycklar och jag som vill ut på promenad, men jag tror jag tar en medans dom tapetserar måste ner på stan och få nya P-piller eftersom dom jag hämtade ut för ett par veckor sen hinner gå ut ur datum innan jag använt upp dom, dåligt att personalen på apoteket inte kollar sånt när man tar ut för 6 månader i taget. Men de bör väl inte vara några problem att byta dom!? Har inte kvittot kvar men det står ju på påsen för den har jag kvar och så står det ju på varje förpackning med när jag hämtade ut dom.

Ikväll kommer Cilla och Johan hit på lite fika trevligt tycker jag tråkigt bara att det är saker överallt eftersom vi tömt Edvins rum, men vi hinner kanske plocka in sakerna igen det visar sig, ska ta och baka en kaka med hade jag tänkt men det sköter ju sig nästa självt.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar