2 nov. 2009

Och så var det måndag igen!

Måndag är här igen och jag känner mig trots allt lite utvilad idag men som sagt det är ju bara måndag! Började dagen klockan 06.00 efter att ha varit upp 2 ggr under natten då Edvin varit lite lätt hysterisk, undra om det är tänder eller om det är mardrömmar kanske är det både och för så himlans matsugen är han då inte. Vi trotsade det blåsiga vädret och vandra iväg och mötte upp systern på en blåsig morgonpromenad på vägen hem så höll vi verkligen på att blåsa ner i ån, hade medvind och då blir det fart när man har vagn och så ju :o) Sen var vi ner på stan och mötte upp systern på lunchen igen och shoppa en 25-års present till bästaste Ida som fyller år idag :o) GRATTIS! Sen tog vi en tur till MAXI och sen hem igen då vi åkte faktiskt bussen hade tänkt gå men Edvin var lite grinig och det blåsig vädret tog emot lite så det får bli en annan dag helt enkelt.

Just nu har vi precis ätit, jag har testat en ny fiskrätt för här ska det ätas fisk minst 1 gång i veckan så nu tests det för fullt Älsklingen är inte lika nöjd men jag tycker ändå att det har blivit rätt så bra båda gångerna jag har provlagat :o) man kan ju inte allt äta sin favoritmat :p

Nu blir det mys/lek med Edvin och sen blir det till att kolla in Ullared och äta lite glass innan det är dax för att hoppa i sängen. Imorgon är det återbesök på sjukhuset efter ljumskbråcksopertionen så det blir en lite sväng dit och sen blir det nog mys resten av dagen :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar