5 nov. 2009

Tiden rinner iväg!

Har fan inte bloggat på hela veckan, lite katastrof kanske!? Men jag har inte riktigt känt att jag har haft tid och lust så jag skriver en snabbis nu.

I tisdags var det återbesök på sjukan efter ljumskbråckopertionen jag fick springa dit med en grinig Edvin i vagnen som bara slängde nappen på gatan hela tiden och vägrade sova fast han var så trött att han inte visste vart han skulle ta vägen, besöket gick snabbt var klar på ungefär 2 minuter och då stack vi ner på stan och mötte upp systern en sväng för att sen ta en promenad hem.

Igår så var det stan hela dan, först frissan dit fick men springa :o) har blivit dålig på att hålla tider allt tar ju längre tid än man tänkt ju :p Fixade bara till luggen lite kände att det andra inte behövdes fixas och det tyckte inte min frissa heller hon tycker att jag är såååå snäll mot mitt hår :D kan bero på att jag inte tvättar det för ofta och har för mycket jox i det. Sen lunchade vi med systern och fixade en farsdag present till pappsen och sen hem och lämnade Edvin och sen var jag ut och åt med Ida. MYSIGT! Men ut och äta till folket!

Idag har vi gått en långpromenad på 2½ timme tillsammans med en ny bekantskap som heter Malin med bebis Fabian mycket trevligt!

Imorgon blir det storbak eller iallafall så blir det muffinsbak till helgen, Älsklingen fyller ju år och så är det farsdag :o) Helgen är fullbokad, Ida har öppethus på lördag och sen kommer svärfar med familj och firar Älsklingen och på söndag ska vi hem till min Pappa och fira farsdag :o) Kommer bli en super helg!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar