6 nov. 2009

Idag orkar jag nog!?

Idag orkar jag nog faktiskt vara upp tills Idol slutar på riktigt :p Hoppas den där äckliga Rabih åker ut idag, jag vet inte men jag klara inte av människan!

Idag har vi inte gjort så mycket var ute och gick på morgonen och sen har jag bakat muffins till helgens firade och tittat på Edvin när han sprungit runt med läragåvagnen :o) han har dessutom sagt sitt första ord idag :D BOK det tycker jag var ett bra val av första ord förutom om det hade varit mamma då men nu blev det Bok och det är super det med ju :o) Jag är sååååå stolt dessutom har jag upptäckt att hans 2:a tand är på väg upp så det är inte så konstigt att han har varit lite gnällig några nätter men nu är det med bättre så jag är så nöjd!

Har fått hem tapetproverna idag med, det tog tid men nu är det på G har valt ut grå fondvägg till Edvins rum och de övriga väggarna blir ljusljus blå kommer bli sååååå fint. Själv så kör vi på svart fondväg med någe mönster och övriga väggar i rött eller lila jag ska ha ett oriental inspirerat sovrum, massamassa mörkare färger, det kommer bli såååå mysigt, kanske kommer upp en bild här om ett tag med resultaten :o) Edvins rum kommer göras ons-tors nästa vecka men eftersom Älsklingen jobbar natt så kommer vårat rum inte göras fören veckan efter det, tror dom för göra det då vi ändå är på sjukhuset annars så kommer Edvin vara med mest hela tiden :P

har också glömt berätta att Edvindockan har kommit, har en bild när Edvin sitter med den men den är inte så bra så jag ska försöka ta en ny men Edvin har svårt att sitta still med en docka i knät, det är ju mycket roligare att slänga iväg den och se mamma bli arg :o)

KramsKrams

1 kommentar:

  1. boka fikadag? tisdag, onsdag? :D
    kul att tapeterna äntligen är på g! KRAM!

    SvaraRadera