24 nov. 2009

Upptäckt!

Jag har upptäckt en sak och den saken är bra för mig och jag måste säga att jag känner mig värd det! Nu hoppas jag bara på lite till men än så länge får jag nöja mig med det jag har! :o)

Var sjukt trött igår kväll så gick och la mig redan vid 21 men inte kunde jag somna heller, tror jag somnade runt 1 tiden och sen vakande snutten vid halv 5 och sen var det svårt att somna om igen men lyckades någon gång men sen var det morgon igen vid 7. Idag har det varit första dagen sedan operation som jag varit själv med Edvin eftersom Älsklingen börjat jobba igen, har faktiskt funkat bra trots att det är lite krångligt att byta bajsblöja själv men det går och kateterna ska ju ändå bort snart så.

KramsKrams

1 kommentar:

  1. upptäckt vaddå vännen?! :) hur mår lillbusen då efter operationen? vi ses på lördag!

    SvaraRadera