1 nov. 2009

Helgen!

Då var helgen över igen och vi har inte gjort så mycket egentligen jag har jobbat och Älsklingen och Edvin har härjat här hemma, har till och med haft sovmorgon båda dagarna då Älsklingen tog Edvin på morgonen :o) ibland har man tur, nästa helg är det hans tur att få sovmorgon och så får jag härja med Edvin men det betyder också att jag kan sova när han sover istället för att åka iväg till jobbet :o)

På jobbet har det varit lunga gatan, men det betyder ju inte att man slipper alla jädra stolpskott det finns där ute och så dom där jävla tjurkärringarna då... Jag bytte kläder på mina och Jennys små bebisar igår kändes konstigt eftersom jag inte har gjort det sen förra sommaren så jag hoppas iallafall att jag lyckades någelunda men det tror jag :p sen har det vara varit att pumpa varor och så lite sänkningar som gjordes. Hela lagret är fyllt med julsaker nu som ska in i butik de kommande veckorna tänka sig att det snart är jul igen :o)

Ajust det, Edvin går numera när man håller han i händerna förut så gungade han ju bara fram och tillbaka han gjorde spagetti ben ju men nu går han och det är härligt att se.

KramsKrams

1 kommentar:

  1. Det är lite synd om våra bebisar nu för tiden, nu när jag har ensam vårdnad och du bara har dom varannan helg. Det blir inte bytt lika ofta på dom. Vi får hoppas att socialen inte kommer... Då skyller jag allt på dig och så kommer jag kräva dig på underhåll! ;)

    SvaraRadera