13 nov. 2009

Inga fler funderingar!

Sådär ja, har pratat med Älsklingen nu och det blev ett ja men det är ju fortfarande inte säkert och jag vet inte ens när man får veta sånt där men det visar sig helt enkelt. Lillskrutten är stor helt enkelt så är det med det! Vid den här tiden nästa vecka hoppas jag att jag sitter här hemma igen med en inte allt för ledsen Edvin. Operationen bör ju vara gjord då så lite ont kommer ju prinsen att ha men jag hoppas ändå vi får tillbringa tiden hemma istället för på sjukhuset, det är både bättre för dom och för oss. Dom har ju redan lagt ut så mycket pengar på oss :o) i runda slängar runt 2 500 000 ännu mer om man räknar med min vistelse med :o) Så nu kan vi vara lite shyssta tillbaka och säga att vi vill sova hemma.

Målarna kommer på onsdagmorgon och kör vårat rum känns bra att det görs när vi ändå är borta och att det är fint när vi kommer hem :o) Har beställt gardiner till det med nu är det bara gardiner till Edvins rum som saknas men just nu har han ett par standins tills jag hittar det jag vill ha, vill bara ha en sån där man sätter upp till eftersom Edvin har pippi på att slita i dom och det är inte så kul om det skulle rasa ner på han. Kanske ska jag kolla upp tyg och höra med mammsen om hon kan sy upp någe :o) Det är tur att man har en mamma som kan det här med att sy och greja, både jag och Edvin har fått raggisar med till och med Älsklingen ska få sig ett par.

Imorgon är det jobb igen som gäller ser dock ut som att cykelsäsongen är över för detta år, höll nämligen på att halka runt som bara den på promenaden imorse och när det är så är det ju inte kul att cykla. Det får bli promenader istället kanske blir det en kortis imorgon innan jobbet och en efter får se hur tiden rullar på helt enkelt känner att jag måste träffa mamma också innan Edvins operation för hon åker iväg till Marocko samma dag som den äger rum. Nästa vecka kommer bli jobbig så är det bara!!!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar