28 nov. 2009

Jobb igen!

Då var det jobb helg igen, hoppas på full rulle och massa att göra. Edvin vaknade 5.50 så jag är sådär lagom pigg och glá hade ju blivit lovad sovmorgon men ikke! Älsklingen var ju ut igår och orkar därför inte upp, jag har med varit ut men gått upp med Edvin ändå, men jag är ju Kvinna jag och det är väl därför :p Hoppas iallafall på att pyret tänker sova om ett litet tag till för då kan jag iallafall få sova undertiden han gör det och sen jaga upp Älsklingen eftersom jag måste göra mig iordning till jobbet ju, det är lite bra att börja sent faktiskt :o)

Saknar min mamma med och tycker att hon borde komma hem nu :o) men snart är hon hemma igen tror dom kommer på torsdag så det är inte allt för lång tid kvar och hon är värd denna semester så det så! Vi skickade ner en jättefin blomsterbukett på hennes födelsedag med och hon blev så glad :o)

Idas bebis har inte heller velat titta ut än heller men det är ju idag som det är tänkt så vi får väl se om den lille filuren vill visa upp sig under helgen :o) Jag har sjungit peppningslåtar för den, "Ohhhh bebis kom ut ikväll vi väntar..." ja ni fattar.

KramsKramas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar