16 nov. 2009

Som vanligt!

Som vanligt har jag inte hunnit/orkat skrivit någe under helgen eftersom jag har jobbat och det har dessutom varit mycket att göra :o) Har ju haft halv reapriset och då blir det lite mer att göra och så hade vi dessutom massa varor att göra men hann inte med så mycket av det men vi kämpade på så gott vi kunde helt enkelt :o)

Skickade in papprena om Edvins dagisplats i lördags också så nu får vi se om vi får det som vi vill eller inte, måste prata med chefen min med, ska ta och göra det någon dag måste ju få mitt schema för jan-feb eftersom det är omgjort sen jag jobbade sist :o)

Just nu är det fokus på operationen som ska äga rum på torsdag så det blir lite easy dagar just nu känns det som eller inga planer utan bara vara och fixa och dona lite kring det helt enkelt måste handla lite mat och grejer att ha med och så och tvätta och packa väska vet ju inte om vi blir kvar eller om vi kan få vara hemma.

Tänkte ta en promenad till IKEA idag för att införskaffa mig lite ljus jag tyckte jag hade mycket men det går åt en del när vädret är så här :o)

KramsKrams

(Det går framåt :o))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar