9 nov. 2009

ryslig fart!

Hela helgen har bara farit iväg med en ryslig fart,ja är fruktansvärt nöjd över att Rabih åkte ur Idol ÄNTLIGEN, om man får säga så!

I lördags så gick jag iväg hem till herr och fru Junebjörk på 25års kalas där var det öppethus med bulla och tårta blev dock inte kvar så länge då det var fira dax här hemma med eftersom Älsklingen fyllde år igår, hans far med familj skulle komma men dom ringde återbud så vi åkte hem till mamma och blev bjudna på mat och fika istället :o) Bättre att bli bjuden än att bjuda ibland även om jag hade bakat som tur var, så var det ju inte mer än muffins så jag tog med mig dom till mamma.

Igår så blev det en lite promenad till ICA på morgonkvisten för att handla lite mysfrukost och ljus till Älsklingen. Fixade i ordning lite frulle på sängen med tårta och allt och sen hade vi bara en mysdag, gick hem till pappa på lite farsdag fika med :o)

Idag har vi hunnit med en 2 timmars promenad utan syster eftersom hon denna vecka börjar sin första arbetslöshet, dock arbetslös med full månadslön i 3 månader och känner jag henne rätt så kommer hon nog ha ett nytt jobb innan jul, dessutom har hon åkt iväg på en sista minuten till Lanzarote själv idag. Så det får väl bli eftermiddagspromenader istället med början nästa vecka!

KramsKrams

1 kommentar:

  1. Tack för att du tror att jag snart har ett nytt jobb. Jag har det underbart härnere iaf. Men jag får ju snabbt nog av solen så jag har gjort mitt i solen idag. Tar de lugnt nu innan kvällen kommer. Hälsa gullungen! Kramar

    SvaraRadera