7 okt. 2009

Blåsigt värre!

Igår var vi borta hela dagen, på morgon var det promenad med systern som gällde och sen hem en sväng och sen ner på stan igen för att träffa upp systern och Ida på en lunch och sen blev det en fika med Jenny och hennes syster Linda och sen hängde jag med dom ett tag till Sofie slutade då vi gick hem till henne och gjorde lasagne, skulle ha gått hemifrån henne sen men det började ju regna så Älsklingen hämtade upp oss på vägen hem från jobbet jag hade ju ändå nästa fått ihop det dubbla stegmålet så jag var nöjd, somnade vid 21 tiden och vaknade inte förren Edvin ville ha mat vid 4 tiden och sen sov vi båda till kvart i 7 så idag har jag varit full av energi, jag har plockat ur diskmaskinen, tvättat 2 maskiner och plockat upp en massa skit som ligger överallt fixat Edvins säng och bäddat rent där och dammat hela lägenheten och dammsugit och nu är det bara skura köksgolvet kvar men det tänkte jag göra när Edvin sover middag :o) Dessutom har jag hunnit med morgonpromenad med syster och varit på ICA MAXI och handlat och klockan är än så länge bara 2, det ni, vad ska jag göra nu!? Mysa med Edvin såklart!!!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar