29 okt. 2009

Vad som helst!

Idag skulle jag kunna göra vad som helst för att få sova sova mera! Blir ingen promis med Sofie då hon ska iväg till Sthlm idag så då tänkte jag sovmorgon utan massa tjaffs om kläder på med Edvin direkt på morgonen, Ha där fick jag igen, han har vaknat 2, TVÅ gånger inatt och det typ var tredje timme och självklart så har det varit när jag har sovit som djupast för det känns på humöret och allt annat med för den delen och sen var det ju självklart morgon när Älsklingens klocka ringde vid 5 tiden, bråkade med honom i 1½ halv timme att vi skulle sova en sväng till men ikke så nu sitter jag här och Edvin har bråkat ändå för vaken ska han vara men inte ska han leka eller sitta på golvet utan han ska sitta i mitt knä och gnälla. Varför är det så?

Det kommer givetvis bli en promenad för oss idag men inte just nu, Edvin brukar vilja sova vid den här tiden eller iallafall om en stund och då tänkte jag med sova en sväng till och så tar vi promenaden sen, kanske lyckas vi få med Älsklingen på en idag med, han gick ju en sväng med oss igår det ni :o) Plötsligt händer det som man brukar säga :p

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar