2 okt. 2009

Natten!

Natten har varit grymt jobbig, Edvin somnade så fint vid 19 tiden igår men efter det han vaknade säkert 5 ggr i natt helt utan någon anledning tror jag, eller han fick mat vid 9 tiden när han vaknade och sen vid 1 tiden tror jag det var men han vaknade fler gånger emellan dom, mamma trodde han kanske drömmer en massa och så kan det ju faktiskt vara, men det är lite jobbigt när han vaknar och är jätteledsen ofta när man själv sover jag hoppas natten som kommer blir bättre :o)

Morgon blev det vid halv 7 tiden och då bar det iväg på promenad tillsammans med systern och snart sak vi ta och bege oss mot Ida som ska bjuda på fika :o)

KramKram

1 kommentar:

  1. vännen min, det är så att jag jobbar på måndag... skrev jag inte tisdag till dig? det var i alla fall det jag menade :) kan du då? tid spelar ingen roll, ta nån som passar dig o lilleman bra :D idag var det fullt upp, hoppas på lika mycket imorgon! kramar!!

    SvaraRadera