15 okt. 2009

Det är lite tråkigt!

Det är så tråkigt att det blir så mörkt så fort på kvällarna nu, redan vid halv 7 är det kolsvart ute och jag är ju inte så himla haj på att gå ut och gå i mörkret men det har jag gjort idag ändå, gick en powerwalk själv en sväng nu på kvällen riktigt nice, gäller ju att passa på innan regnrusket kommer hit imorgon. Måste även inhandla massa reflexer att ha både på mig själv och ännu flera på vagnen så vi syns när vi är ute och går i mörkret det kommer ju bli mörkare tidigare på kvällarna och till senare på morrnarna så det är bara pimpa vagnen med det nu :o)

Natten har varit fantastisk bra, Edvin somnade vid 8 igår kväll sen hörde jag inget av han förren vid halv 6 imorse och då var det bara lite mat som gällde han somnade medans han drack vällingen och sov sedan till halv 8, jag vaknade dock vid 7 tiden så morgon promenaden med systern uteblev och det blev istället en 2 timmarnas promenad på förmiddagen i det vackra höstvädret och jag har dessutom hittat en ny rolig sväng att gå, här runt omkring så finns det så mycket att titta på och se, Edvin fick ett löv att leka med vilket han tyckte var jätteskoj tråkigt nog hade jag inte med mig kameran men det får bli en annan dag. Jag fick iallafall sparka i löven och det ÄLSKAR JAG!

Nej nu blir det nog sängen, tror jag ska läsa en sväng var ett tag sen!

KramsKrams

1 kommentar:

  1. haha, jag har faktiskt en reflex som ligger här som du skulle kunna få! :D den är i form av en polisbil o jag känner inte för att använda den själv, kanske nått för vagnen? ses på lördag! kramis

    SvaraRadera