25 okt. 2009

Inte som jag tänkte :o)

Edvin vaknade halv 7 korrigerad tid imorse :P jag som befarade att han skulle vakna runt 5 tiden med den nya tiden men helt okej tid att gå upp vi har hunnit med att leka äta frukost myst i sängen och sen har han dessutom hunnit sova 1 timme till och har precis vaknat nu :o) Världens finaste!

Igår så fick jag sovmorgon en sväng Älsklingen gick upp och underhöll lilleman och sen så åkte vi iväg till Thuns och glodde lite köpte givetvis massa kläder till Edvin och inget till mig själv :p Älsklingen hittade ett par byxor så lite fynd gjorde vi allt sen åkte vi hem till mammsing på lite fika och kvällen tillbringade vi hemma i soffan.

Känner mig hemsk som inte har orkat ut på någon promenad på hela helgen men jag få ta igen det i veckan istället för ibland så är det ju så!

Om ett tag ska vi iväg till svärfar och så Edvin kan visa sina senaste framsteg, ni vet han kan ju stå själv nu ju och det måste han ju visa upp och ikväll så blir det bio med systern :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar