8 okt. 2009

Härligt!

Vad härligt det är att vakan upp i en nystädad lägenhet och dessutom så skiner ju solen ute :o) Blir ingen morgonpromenad idag hade så ont i huvudet när vi gick upp för 1 timme sen, dessutom så kunde inte syrran gå idag så då pausar jag med lite :p. Så det får bli en liten extra runda när jag ska iväg och möta upp Ida, jag har redan bestämt hur jag ska gå, undra bara hur lång tid det tar men de löser sig kommer jag fram tidigt så går jag en extra sväng runt omkring i krockarna ska ju möta upp henne vid affären så...

Edvin har sovit jättebra i natt med, somnade strax efter 20 och sov till 5 käkade mat umgicks lite med pappsen hans till han var tvungen att åka iväg till jobbet och sen sov han till kvart i 7 :o) Hoppas verkligen att det håller i sig nu!

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar