27 okt. 2009

Långa dagar blir det!

Edvin vaknade vid halv 6 tiden igår morse då där fick jag för att jag tyckte han klarade höst tidsomställningen bra, jag lyckades iallafall hålla honom vaken till halv 8 igår vilket resulterade i 30 minuters extra sömn imorse.

Sömnen behövs då det är kamp mellan Edvin, maten och mig varje dag han vill verkligen inte ha något förutom välling och ibland inte ens det... Han som åt så bra här i somras och allt och nu äter han knappt 5 skedar om ens det men det är väl bara att kämpa vidare.

Just nu är jag hemkommen från en morgonpromenad med systern och resten av dagen blir till att kämpa med maten till Edvin och sen uppladdning inför kvällens jobb, vi har ju inventering på jobbet ikväll som jag ska vara med och härja på :p det är 2 år sen jag sist gjorde det så vi får väl se hur jag kommer klara det i år tror dom har bytt ut dosorna med men det återstår att se :o)

Håller på att ringa och tjata om tapetseringen och har nu fått nr till firman som ska göra det men han trycker på upptaget hela tiden, vad är det för en stil!?!?! DÅLIG tycker jag!

KramsKrams

2 kommentarer:

  1. Var ju tvungen att kolla in din Blogg när jag såg att du hade den på familjeliv. /Malin (Conoco)

    SvaraRadera
  2. Prova leka lite samtidigt :) När han och stefan hälsade på käkade han upp en helt burk mat när han fick plinka på ett tangentbord :D

    SvaraRadera