16 okt. 2009

Boooring

Tycker att Mickael Jackson temat på Idol är skiiiiiit tråkigt, men nu är det äntligen över :p Eller ja iallafall har alla sjungit och nu är det bara röstningen kvar. Jag är sjukt trött och vill sova men jag måste höra vem som åker ut vill ju inte att mina favvisar ska åka.

Edvin sov till halv 8 imorse med så det blev en rask promenad imorse som förlängdes vart efter det INTE regnade och det gjorde det ju aldrig så efter 2 timmar gick vi hem iallafall :p Edvin var vaken hela svängen vilket var kul då hade jag ju någon att snacka lite med och så :o) Sprang även iväg till apoteket och köpte lite reflexer så nu har jag pimpat vagnen men Jenny, Edvin skulle nog bli jätteglad över en bilreflex med :o) Nu är det bara reflexer till mig själv kvar, men det är svårt det där med reflexer det finns ju bara en massa hemska figurer och jag vill bara ha några vanliga runda saker, ni vet. Jag undrar om lådan i personalgarderoben på jobbet står kvar, gör den det??? Då kanske man kan ta några därifrån eller!? :p Måste kolla imorgon!

KramsKrams

1 kommentar: