10 okt. 2009

KolSvart!

Det är jättejätte mörkt ute just nu och tänker inte för allt i världen gå ut när det är så här mörkt om jag inte måste och det måste jag inte nu, så det får vänta tills iallafall klockan är närmare 7 tror det börjar ljusna på fort då!

Edvin har ju som bekant haft en super vecka vad gäller sovandet, han somnar nästan på en gång när man lagt han i sin säng och sover oftast till 5 tiden äter lite sover igen till 7, igår var inget undantag vad gällde nattningen men däremot tror jag han tjorvade vid halv 1 tiden då var Älsklingen vaken och tog matningen sen vaknade han nu strax före 6 och käkade en flaska och nu vill han inte sova mer, det är lördag och han har bestämt sig för att ta morgon INNAN 6, hela veckan har ju handlat om 7 jue!?

Jag blev iallafall pigg fort känner jag och jag känner för en promenad men som sagt det får vänta tills det har blivit lite ljusare ute hade det vart vardag hade jag nog kilat ut men nu är det ju helg och färre människor i rörelse, vet inte vad det här kommer ifrån har ju alltid varit mörkrädd men inte på det här viset, det kanske beror på att jag ska med mig Edvin och inte vill att någe ska hända honom!?

Hade iallafall myskväll med Älsklingen framför Idol igår, jag vet ärligt talat inte vem jag gillar bäst, alltså jag gillar ju Calle, men Tove är ju såååå bra tyckte även att Erik och Reza fick till det bra!!! Jag är inget stort fan av Karolina men jag tyckte faktiskt att Rabhi skulle ha åkt ut!!!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar