28 okt. 2009

Trötthet som heter duga!

Är trött som bara den var ju på jobbet och jobbade igår med inventeringen, vi var klara vid 11 tiden och jag är ju inte van att vara vaken då :p var ju inte hemma förren strax efter halv 12 och i säng vid 12 och så hade jag svårt att sova eller jag halvsov typ hela natten kändes det som Edvin vaknade vid 3 och vill ha mat och sen var det morgon vid halv 7 och det får man väl vara nöjd med men trött är jag iallafall.

Imorse så var vi iväg och gick med Sofie som vanligt Edvin somnade på slutet på promenaden skulle ha passat på att sovit en stund då men jag tränade lite istället :p och så satt jag lite här och slappade.

Nu har jag vi hunnit med melliset och det gick faktiskt bra det tog tid men han fick iallafall i sig 1/3 av fruktpure burken med 2 msk grädde i blandat så det får väl vara godkänt... Nu håller jag bara tummarna för att lunchen kommer gå lika fint...

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar