4 okt. 2009

Idag blir det vila!

Idag är det första dagen det är skitväder sen jag började med mina tidiga morgonpromenader, så jag bestämde mig för att det fick bli en vilodag idag, det är ju ändå söndag och vi ska iväg till Mickelsmäss, jag är ju för en gångskull ledig och kan åka iväg på det, det känns dock inte så lockade med tanke på vädret men jag vill jag vill! Edvin ska få åka babybjörn och mysa och vi andra få gå runt i det blöta :o)

Inatt har Edvin sovit som en prins, han somnade framför Tv:n hemma hos mormor och Perry och sen fortsatte han sova under påklädning och allt, slängde i han lite välling innan jag la han i sin säng vid 10 tiden och sen sov han ända till halv 6 imorse skönt att man fick sova utan avbrott men halv 6 kändes hårt ändå så han fick ligga bredvid mig i sängen till halv 7 :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar