1 okt. 2009

Det är bra konstigt!

Det är bra konstigt hur allt blir som vanligt så fort, det känns knappt att jag vaknade upp i London imorse och nu sitter jag här hemma med 2:a maskinen tvätt igång och har till och med hunnit packa upp mina väskor från resan med :o) Detta shoppades, 3 stycken BH:ar det gäller att passa på när det för en gångs skulle finns lite roliga i ens storlek jue ;o), kanske 7 par trosor, 2 tröjor, 1 par skor, ett par mjukisar 3 tröjor till Älsklingen 2 tröjor till Edvin + en body och hängselbyxor och tossor till fötterna i vinter, han fick ett litet pussel med och lite strumpor det fick Älsklingen med strumpor alltså, jag köpte även örhängen, hårgrejer, en väska och en plånbok passade på att handla lite på bodyshop med då det är billigare där än här ja det var väl allt skulle nog kunna shoppa lite till jag om jag hade haft plats har faktiskt 2000 kvar av dom pengarna jag skulle använda där :o) det ni!

Edvin ligger och sover sen 20 min tillbaka och Älsklingen och är fixar någe med bilen så nu sitter jag väntar på att han ska komma hem så jag kan gå ut och gå en lite sväng så jag får ihop mina steg idag, har ju bara suttit på tunnelbana, buss, flyg och bil idag så så många steg som jag jag vll gå har det inte blivit idag men jag måste gå och handla lite tror jag så jag kommer nog komma upp i precis rätt antal :p

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar