27 sep. 2009

Så var helgen förbi!

Helgen är över och förbi jag fick sovmorgon imorse Edvin vaknade nämligen inte förens vid 7 tiden, han vaknade i och för sig vid 5 och drack lite välling men sen somnade han om till 7 och det var grymt härligt för en gångs skull måste jag säga. Mycke att göra på jobbet var det med även om det hade kunnat vart mer cyklade iallafall både dit och hem och sen bar det av till pappa på middag och nu är vi hemma igen och jag Edvin har precis blivit tyst så jag hoppas han har somnat nu, ska nog packa klart det sista inför resan imorgon... Så fort jag ser Edvin får jag ångest över att jag ska lämna honom, hemska mammaspöken! Det är bra att få vara ensam med pappa ett tag med så det så!!! Tiden kommer gå virvlade fort ju och så ska jag shoppa massa till min prins med :o) lär bli mer till honom än till mig!!!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar