4 sep. 2009

Massa Massa!

Idag är det en massa att göra, måste städa hemma och åka ner på stan och möta Sofie för att fixa det sista inför Idas stora dag imorgon och sen ska jag hem packa och duscha och fixa lite med Edvins grejer så att finns framme och så tills mamma och co kommer imorgon, jag ska ju sova borta inatt men Älsklingen är ju hemma men jag vill ändå ha lite koll på läget :p Måste lägga fram presenten med så att Älsklingen inte glömmer bort den, kommer väl ringa 20 gånger och påminna om det :p Jag får be mamma påminna honom med! Pussas massa med min Edvin, han är så mysig man säger puss och så pussar han eller pussar och pussar han sätter sina läppar mot mina läppar, det är sååå mysigt :o) Måste komma ihåg att ladda batteriet o kameran med ska nog fixa det med en gång så jag har det gjort får bara inte glömma att ta med den sen.
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar