2 sep. 2009

Kväller!

Helgen närmar sig med stormsteg och jag känner mig lite halvt om halvt stressad, det är ju inte jag som ska gifta mig ju men jag är stressad ändå... Imorgon så är det bak med Ida på förmiddagen som gäller eller jag ska baka och Ida ska underhålla Edvin :o) och när Älsklingen vaknar så ska vi iväg till pappa hans tror jag han pratade iallafall någe om det så...
Stressen beror nog på Edvin med, han är ju inte rikigt som han har varit han har blivit lite mer kinkig och grinig och speciellt väldigt mammig så jag undrar hur det kommer gå i helgen då jag inte kommer se min älsklingsskrutt på över 1 dygn men det kommer gå finfint han kommer ha det så bra först med Älsklingen och sen med mormor hans. Jag är ju inte långt bort.
Nästa lördag har vi blivit bjuda att följa med Sofie till Grönalund hon har nämligen blivit inbjuden av en leverantör till dom och dom bjuder på inträde, åkband och åkkuponger så det ska bli kuligt de blir jag, Sofie, Lillebror, Edvin och mamma som åker, Älsklingen och Perry ska iväg och kolla på rallykross...
Snart är det dax för årets Londonresa med ser jätttemycket framemot det men det kommer kännas så hårt att lämna Edvin hemma även om han är med pappa sin, det känns ju så långt bort men om det skulle vara någe så är man faktiskt rätt så snabbt hemma!
Godnatt!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar