14 sep. 2009

Höstmys!

Har precis fixat vagnen, kändes som om klädseln var lättare att sätta tillbaka än ta bort men det var väl för att man visste hur det skulle sitta. Har satt i åkpåsen med så nun blir det höstmys för Edvin :o) lite skum är den för det är ett hål i underdelen av den men inte överdelen så man kan inte få igenom remmen man har mellan benen i täcket på åkpåsen men jag tror jag har fått till det någelunda iallafall och dessutom tror jag ni ändå inte fattar vad jag menar för jag gör det knappt själv.

Nu ska vi snart ut på promis Edvin börjar nämligen bli redo för sin förmiddagslur och så får vi se om jag har fått fast fotstödet som det ska med det har ju krånglat i dryga veckan och funkar de tinte nu får jag ta mig en sväng till barnens hus någon dag och be dom kolla det helt enkelt.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar