21 sep. 2009

Ensamtid

Edvin har sovit sen strax innan 8, han somnade utan några problem egentligen förutom att han somnade i min famn som alltid vilket inte alltid är så tipptopp bra, det funkar ju inte att ha det så jämt, han börjar ju redan bli bra tung :p

Älsklingen har hunnit iväg till jobbet med och jag gör inte så mycket mer än sitter här och surfar runt, känns dock som om jag har kollat allt jag brukar nu och inte finns det någe på TV heller... Försöker peppa mig själv att jag ska gå på promis imorgon även om det kommer regn, det såg ju så ut på prognosen... Men jag har ju ett mål, ca 12000 steg om dagen vilket är ungefär 2 timmars promenad i vanligt tempo... i hela 8 dagar har jag klarat det galant tror mitt snitt till och med ligger på ca 14000... Men som sagt imorgon är det hot om regn men den ska det ju bli fint igen och vad gör en dag med regn??? UT SKA JAG!!! Ska ju möta upp systern och gå med henne till jobbet så jag behöver ju inte gå själv, bara det är en bra motivation! Om det finns någon annan som vill ha lite promis sällskap är det bara att hojta till jag och Edvin är mer än gärna på :o)

KramsKrams

1 kommentar:

  1. jag tar gärna lite promis-sällskap nån dag! :D

    SvaraRadera