7 sep. 2009

Nu trivs jag!

Vilket härligt väder det har varit idag och jag såg dessutom att det ska fortsätta hela veckan :o)
Jag och Edvin tog en promenad in till stan och mötte upp systeryster och så sprang vi på en av Edvins sköterskor upp från 95:an :o) Hon tyckte att han var så fin hon kunde inte se några spår från hans tidiga födelse och det känns bra att höra från någon som jobbar med det varje dag, hon skulle berätta det för alla där uppe imorgon. Edvin var dessutom inte sen med att visa vad han kunde så han ställde sig i vagnen och härjade :o) Man såg på han att han reagerade på hennes röst, det var lite häftigt att se.
Sen vandrade vi hemåt tog en lite extra sväng och Edvin somnade så fint i vagnen han har varit helt supergla idag det har nog med vädret att göra och för min del beror nog det goda humöret på vädret och att stressen är borta... På eftermiddagen tog vi en promenix och så stannade vi och gungade lite på gården ett tag med vilket han uppskattade mycket nästa gång ska jag ta med mig videokameran och filma :o)
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar