21 sep. 2009

Sovmorgon!

Idag fick jag hela 20 minuters sovmorgon :p sen blev det frulle och promis, gick och mötte upp systeryster som skulle till jobbet så jag fick lite sällskap det var trevligt att ha det för en gång skull :o) Nu är det snart dax för lunch, jag har ju blivit duktig på att äta regelbundet, frukost vid 7, mellis vid 9 halv 10 lunch vid 11, halv 12 och så mellis vid 14, 14.30 och middag vid 17... det är bra med regelbundna tider för Edvin med, känns som om han äter bättre då han får ju även välling innan han ska sova och dessutom ett mål på natten med så tro inte att får svälta :o)

Funderar på att skaffa vristtyngder att ha när jag är ute och går, de ska tydligen vara bra, värt att testa tror jag :o) man behöver ju inte ha dom hela promenaden utan bara kanske 10 minuter första gången och sen kan man ju öka på vart efter eller???

KramsKrams

(Det är mycket jag missat men nästa gång kanske det är min tur!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar