24 sep. 2009

The day!

Var iväg till BVC Edvin var själv kille bland 10 tjejer han trivdes som bara den men på slutet ville han gärna smitta iväg :o) Min fina kille!

Har haft väldans ont i huvudet idag, det beror säkert på att jag har sovit dåligt då Edvin inte ville somna i sin egna säng och i tid igår, idag blir det till att testa någon sömnmetod tror jag, eller jag är på men Älsklingen tycker inte riktigt om det men jag gör nästa allt nu för att få en hel natts sömn igen!!!

Snart är det helg igen och det märks väl egentligen inte så mycket här hemma men helgen är iallafall full med saker att göra, imorgon är dock den ända kvällen vi inte har några planer för förutom att vi ska köra soffhäng och film för en gångs skull. På lördag är det jobb och sen hem till svärfar eftersom Edvins faster Evelina fyller hela 6 år, har köpt en Hallo Kitty tröja och lite annat smått och gott, på söndag är det med jobb som gäller och sen hem till far min som fyller år nästa helg och sen vill dom nog dela med sig av sina upplevelser från när dom var och cyklade. Packning på söndag med och sen drar jag och Syrran till London på måndag! Självklart blir det promenader med!!! Minst 11500 steg om dagen så att jag kommer upp i målet såklart!

KramsKrams

(Funkar det inte nu, så var det iallafall mitt sista försök!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar