19 sep. 2009

Håll igång!

Har jobbat några timmar idag och sen blev det iväg hem till morfar och mormor på middag och fika, träffade alla kusiner och så med, längesen vi var samlade allihopa sådär då dom bor neråt i landet, en av kusinerna hade även med sig sin tjej som är norska och det var lite kuligt :o) Edvin charmade som vanligt alla och lekte med lilla Enso som blivit riktigt stor nu :o)

Nu är jag hemma och Edvin somnade utan några större bekymmer så det känns skönt känner mig dock inte så speciellt laddad för att gå upp tidigt imorgonbitti men det kommer säkert gå super. Blir en morgonpromis med Edvin och sen blir det cykeln till jobbet.

Funderar på om jag ska kolla på män som hatat kvinnor men har hört att den är rätt så läskig så jag kanske ska läsa min nya bok jag fått istället och kolla på filmen tillsammans med Älsklingen någon dag istället.

KramsKrams

(BTW vissa saker känns bra orättvist men det är väl bara och bita ihop och hoppas på nästa gång!)

2 kommentarer:

  1. Som dykare vet jag att man måste hålla sig i trim. Annars orkr man inte hålla på. Mycket bra blog.

    SvaraRadera
  2. nästa gång vännen! :)
    kraaaam!

    SvaraRadera