25 sep. 2009

Utvilad och pigg!

Igår körde vi en variant på 5-minutersmetoden på lilleman och ja det är jobbigt men man vet att i slut ändan är det bäst för oss alla. Edvin skrek i typ 30 minuter till och från och jag och älsklingen gick in några gånger och bäddade ner han och och pratade lite med och så efter 30 min var det tyst :o) han somnade vid halv 8 tiden och sov som en prins ända till klockan 5 helt suveränt, jag känner mig som en annan människa idag med och han verkar vara piggare och gladare med. Så nu hoppas vi att det bara gå neråt i tid för dom där 30 minutrarna var jobbiga.

Idag har vi som vanligt denna vecka tagit en morgonpromenad tillsammans med systeryster snart ska vi även träffa henne på lunchen har lite att fixa idag, ska fixa present till pappa och sen ska vi växla pengar till Londonresan jag hinner inte göra det i helgen eftersom jag jobbar och på måndag åker vi.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar