24 sep. 2009

Trodde inte jag skulle orka!

Igår så gick jag nästa 26000 steg, det är hur mycket som helst för er som inte vet :p Så imorse när jag vaknade trodde jag inte jag skulle orka upp och iväg och ut men det gjorde jag och nu är jag hemma igen, jag har inte uppnått stegmålet ännu men är inte långt ifrån och snart ska jag bege mig till BVC för att träffa föräldragruppen och få information av en tandhygienist

http://www.dinsko.se/Dam/Kampanj/Best-buy-St%C3%B6vlar-499--.aspx?art=235511 Jag har shoppat nya stövlar, jättejättefina jag blev kär med en gång men nu är det ju så att jag ska till London på måndag så jag ska nog låta dom ligga i kartongen tills jag kommer hem och jag skulle hitta några finare där, fast jag är ju så kär så är det ju bara!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar