13 sep. 2009

Seg idag!

Efter gårdagens inlägg gick jag och la mig och somnade med en gång, då var klockan 21.00 så imorse kände mig helt okej utvilad och pigg, skulle ju egentligen har gått en promenad men kom på att jag skulle tvätta vagnklädseln så det blev ingen promis...

Igår var det ju kulturnatten här i stan med länge sen man var ute på det fast då var man ju inte ute för att det var kulturnatten utan bara för att det var ett tillfälle att supa på. Kom på idag att det faktiskt skulle har varit kul att ha varit runt och tittat lite och lyssna på musik och kolla på någe uppträdande eller någe men det får väl bli nästa år. Gick igenom stan en sväng innan vi åkte hem igår och då hade dom nämligen lite uppträdande på dragarbrunns torget och det verkade så mysigt. Man behöver ju inte vara så kulturintresserad för att vandra runt och titta en sån dag egentligen.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen på 4:an en helt okej film men skådisarna känns inte hundra hmmf, ibland känns det inte som om munnarna och talet hänger ihop :p

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar