16 sep. 2009

Tidigmorgon!

Blev en tidig morgon idag med Edvin vaknade 06.30 och då var det bara till att kila upp. fixade frukost och grejade lite och sen tog vi 1 timmes promenad i rask takt var alldeles slut när jag kom hem men jag kände mig grymt duktig :o) Vid 10 tiden när apoteket behagar att öppna så begav vi oss ditåt för att upptäcka att när vi står i kön och ska betala så ligger plånboken kvar hemma!!!! Hur kul var det då???? Så det blev ingen ny nässpray för mig inte jag får ta det imorgon helt enkelt inte mer med det, men man känner sig lite dum när man står i kassan och sak betala så har man verken kort eller kontanter...

Nu har vi nästan precis ätit lunch, Edvin åt till och med en helt okej portion med köttfärsås och nu sover han... om 1½ timme ska vi infinna oss på sjukhuset så det är bra att han sover lite nu så han är pigg och glad när vi kommer dit...

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar