1 sep. 2009

En bra början!

Dagen har faktiskt börjat bra trots att Älsklingen väckte lilla prinsen redan vid halv 7 när han kom hem men vi låg i sängen och mös alla 3 ett tag och sen gick jag och Edvin upp och käkade lite frukost och lekt i hans rum. Fyndade en ny hela till hans rum i fyndhörnan på IKEA som Älsklingen byggde ihop igår så nu börjar hans rum forma sig till ett barnrum tråkigt bara att det tar sån tid för målarna att komma hit och fixa känner inte för att ringa och tjata heller men man kanske kan ringa och fråga vad det är för företag som ska göra det och sen ringa till dom istället!?
Nu sover prinsen men tror inte det blir så länge till eftersom han sovit i 20 min nu och han brukar sova ungefär 40 min på förmiddagen men det återstår att se han kan ju ändra sig. Man kan inte rikigt planera allt om man säger så :o) Just nu sitter jag själv och nyser och nyser som en tok, UGH! Jag hoppas iallafall att jag slipper bli sjuk orkar inte det och jag orkar inte höra någe mer om svininfluensan heller för den delen om ni nu är så jävla rädda för den stanna inne då! Den är ju mildare än en vanlig influensa och dom som blir allvarligt sjuk dom har någon allvarlig sjukdom sen tidigare och det har inte jag så jag är inte rädd för det. Han som dog nu med hade också en massa andra sjukdomar och tillhörde riskgruppen så det så! Det ända jag har oroat mig för är att om jag och Älsklingen skulle bli sjuka samtidigt och inte kan ta hand om Edvin men mamma sa att hon tydligen fick vara hemma med honom då så nu är det med löst!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar