26 sep. 2009

Snart är det dax!

Snart är det dax för frukosttime och sen blir det promenad, just nu i skrivande stund känner jag att jag inte orkar men jag ska banne mig upp mitt stegmål så är det bara! Det är ju så mörkt ute så jag vill vänta tills det blir lite ljusar, men jag måste väl gå ut i det här mörkret någon dag eftersom det bara kommer bli mörkare och mörkar, måste ju hinna med morgon promenad innan jobbet jue!

Edvin har sovit rätt så okej inatt tror jag nog ändå, han vaknade vid 12 och då gav jag han mat han ville inte somna om efter det men jag lät han ändå ligga kvar i sin säng medans jag gick och la mig igen sjöng lite och så och blev han tyst efter kanske 2 minuter och man hörde hur han somnade om igen, sen vaknade han igen men då hörde jag att han fick ta på nappen själv och somnade om snabbt sen vid halv 5 tiden så vaknade han och då fick han ligga i vår säng till för 20 min sen då vi gick upp.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar