20 sep. 2009

Dag ut och dag in!

Hel veckan har verklingen sett likadan ut och veckan som kommer kommer med se ut så, upp tidigt ut på powerwalk 1 timme minst :o) sen hem läsa tidningen och slappa lite och leka och mysa med Edvin, mellis och lunch. Sen är det dax för eftermiddags promenad och är Edvin vaken så blir det stopp i någon park för lek och mys :o)

har ju jobbat i helgen och ska jobba nästa helg med då jag har bytt med en kollega sen är jag ledig i 2 helger och nästa måndag åker jag till London med systern, kommer sakna mina pojkar någe så grymt min lilla Edvin, känns hårt att lämna honom även om jag vet att han kommer ha det superduper med pappa sin det är mest det där med att han inte förstår att jag kommer tillbaka som känns jobbigt men jag får trösta mig själv med att tänka att för honom kommer det inte märkas att jag är borta ett längre tag och jag kommer ha det skitbra i London och ska shoppa en massa till honom :o) Blir väl som vanligt mer till honom och Älsklingen än till mig själv :p

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar