4 sep. 2009

Shoppingen!

nu är det sista inför morgon dagen inhandlat nu är det bara en massa bestyr här hemma som måste gäras vilket inte känns lika lockande och dessutom måste jag vänta tills Älskligen klivit upp så att han kan underhålla vår lilla prins ett tag... Han är ju rädd för dammsugaren så jag kan inte dammasuga innan han klivit upp och då kan jag heller inte torka golvet i köket eftersom man bör dammsuga först, måste duscha med och den är han med rädd för och jag kan ju inte lämna han ensam medans jag duschar för han far ju runt hit och dit och kan ramla och slå sig och det har jag verklingen inte tid för. Så jag kanske ska packa väskan det måste ju med göras och den är han inte rädd för men däremot så vill han nog gärna vara med och plocka ur när jag plockar i :o)
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar