6 sep. 2009

Totalt slut!

Jag är helt jävla slut, i huvudet i kroppen och ja överallt! Fullrulle hela veckan och helgen och så är det jobb idag då!
I fredags var jag på fredagsmys och tjejmys hemma hos Emma tillsammans med Sofie och Ida, vi skulle ju fixa oss tillsammans igår så, hade sjukt svårt att sova saknade lilla skruttkorven och Älsklingen som tusan, känner aldrig mer sovaborta när jag är så nära att jag kan sova hemma! Känns som om jag inte sovit ett skvatt på hela helgen och det är väl ungefär så med.
Gick upp vid halv 8 igår men jag vaknade redan vid kvart över 6 eller vad det var och hade svårt att somna om så jag läg kanske i någon sorts halvdvala. Sen var frulle och fullrulle som efterföljd och klockan halv 1 var det dax att bege sig ner mot statshuset där Ida och hennes Frtiz (Fredrik) skulle vigas, och där gick det ju undan, det tog ju längre tid med alla som ville fota utanför än själva akten. När det var färdigt så var det slottet och botaniska i sikte för fotografering och sen begav vi oss till festlokalen och och brudparet åkte iväg för att sen göra en sen entre.
Sen var det förrätt, buffé och tårta, vi gick hem efter presentöppningen och var hemma vid halv 10 tror kom iallafall i tid för att se Zlatan göra 2-1 målet i 93:e minuten!
Edvin hade haft det super med mormor och Perry och jag hade ju inte trott annat heller det ända som är är väl att jag inte fattar varför han alltid äter så bra med mormor hans och inte när han ska äta med oss. Men jag jag får väl kämpa på ännu mera!
Somnade iallafall nästa på en gång när vi kom hem och sen upp och mysa med Edvin och ge han mat vid 2 tiden och nu är det morgon här och jag ångrar inte att jag gick så tidigt från festen för jag behövde den här sömnen!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar