31 aug. 2009

En härlig Höstdag!


Idag har det verklingen känts att höst är på väg, jag älskar såna här dagar då solen lysser och det är lite blåsigt så himla härligt! Hoppas hela hösten blir så här, regn är ju så tråkigt. Känner verklingen att jag har saknat den här årstiden den känns så långt bort och det är det ju, det är ju faktiskt 2 år sen jag upplevde den :o) Tänk vad mycket som kan hända och förändras på bara 2 år, det är inte ens 800 dagar.
Hela dagen har varit lite lätt kaosartad, Edvin vaknade som sagt vid 6 tiden och sen har han varit jättegrinig, har testat allt känns det som och inget duger eller är bra, vad gör man då!? Jag gick på promenad ner till bryggan vid ån och knäppte lite kort där var han nöjd ett tag iallafall :o) Nu sover han, han är så svår att få att sova helt plötsligt antar att det är därför han är så grinig, han är övertrött helt enkelt. Men hur får man dom att inte vara det!?
Veckan känns lite stressig men egentligen så är det väl mest så att det händer så mycket på få dagar, imorgon ska det ätas lunch med Sofie och fixa bröllopspresent till Ida och Fritz på fredag så ska det bakas cheescakes till bröllopet och sen ska vi hem till Emma och ha tjejkväll före den stora dagen och på lördag är det hel dag, fixa oss själva, fixa Ida och till statshuset åka och bli fotade och sen till lokalen till middag och mingel och grejer sen är det jobb på söndag!
Nu ska jag sova!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar