17 aug. 2009

Usch och Blä!

Känner att denna vecka inte kommer vara någon höjdar vecka tur att man har mycket planer och mycket att göra det är 4 kalas kvar och 2 jobb dagar, fredag är ända dagen det inte finns några planer för ännu.
Jag tänker för mycket funderar för mycket, har ännu en gång tittat på Edvins första små blöjor tänkte att jag skulle fota men jag vet inte vad jag ska lägga bredvid för att det verklinge ska synas hur små dom är, tänkte kolla på lite bilder med men kände att jag inte orkade det så jag gick in i sovrummet och kollade på vårt lilla mirakel istället. Jag tänker helt enkelt för mycket tänk om, men det är svårt att inte göra det kom på vad det stod på första läkarintyget vi skickade in till F-kassan, det stod att båda föräldrarna behövdes på sjukhuset eftersom Edvins tillstånd var livshotande... Barn ska inte/borde inte dö före sina föräldrar! Det är lite konstigt att man inte rikigt tänkte så då utan att det kommer nu, han kunde ju faktiskt dö, tror det beror på att jag är en väldigt postitiv människa för det mesta och jag var tvungen att se det på det viset för att klara det hela samt smitta av mig på Edvin så att han skulle känna att vi trodde på honom.
Nej nu ska jag sova!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar