19 aug. 2009

Den stora dagen är här!

Idag är det Edvins första födelsedag, den där dagen som man för ett år sen aldrig skulle komma. Eller jo det gjorde man för det mesta men ibland så kändes det bra hopplöst, sjukhus är så tråkiga men så bra dom är att ha!
Edvin vaknade redan vid 4 tiden och verkade vara pigg som en mört, hans far hade tydligen kommit hem då och bestämmde sig för att sjunga för vårt lilla mirkel vilket kanske inte var helt lyckat då han blev helt vild och galen och vägra somna på 1½ timme. Sen sov han till halv 8 men jag känner mig sjukpigg idag får se hur länge det varar, måste baka en kaka till ikväll med ska ta och göra det så fort Edvin har somnat hade jag tänkt men han vill inte sova ännu så jag funderar på om vi ska ut och gå i det vackra vädret så här fint väder var det faktiskt för ett år sen med :o) men då fick jag bara tittat på det igenom ett sjukhusfönster medans jag tittade på OS tillsammans med Älsklingen i en sjukhussäng som var alldeles för lite för 2 vuxna människor men så mysigt och tryggt det kändes.
KramsKrams
"Var modig"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar