29 aug. 2009

Edvin



EDVIN
Här kommer det lite bilder på prinsen eller en bild på han och mig och så han diplom han fick när han gick med i 1000 gramklubben och hans fösta blöjor som var på tok FÖR STORA fattar dock inte varför bilden hamnade sådär fast den är åt rätt håll på alla andra ställen skumt skumt men jag är inte så haj när det gäller datorer och jag orkar inte diskutera det nu :p
Igår var jag ut en sväng och firade Jenny som blir 23 idag Grattis igen :o) vi var på framfikan tror jag det heter var väl ett rätt så okej ställe men bartendern kunde väl ha varit lite trevligare om jag får säga det :p
Idag har vi inte gjort så mycket var iväg till plantagen och köpte nya blommor och så och sen har vi bara avrit hemma Edvin verkar inte vara helt okej, han har ingen feber eller så men han äter lite dåligt tycker jag och så är han rätt gnällig och det brukar han inte vara, men vi får väl vänta och se vad som händer. Älsklingen är borta och jag är hemma och Edvin sover just nu och han gör det för natten med hoppas jag.
Imorgon kommer mamma hit och passar Edvin en sväng så att jag och Älsklingen kan gå på bio, vi ska gå på ny Beckfilm, för en gångs skull har vi enats om en film så då måste ju passa på att gå :o)
KramsKrams

1 kommentar:

  1. tack igen! :)
    hoppas att ni har en trevlig kväll och att filmen var bra! kram!

    SvaraRadera