13 aug. 2009

Slutkörd!

Har hållt igång hela dagen känns det som, gick upp strax efter 6 och vid åtta så blev det en lite lur till på kanske 40 min men sen har vi hållt igång, jag har bakat massor med bullar till helgens och nästa veckas partaj vi har städat och gjort om lite i vardagsrummet och Edvins rum, jag har varit ute och gått, det innan regnet kom vill ut en gång till men då hann ösregnet komma och då kändes det helt plötsligt inte lika lockande längre även fast jag har ett regnställ. Jag har lagat mat och tvättat en massa sängkläder i TVÄTTSTUGAN och våra kläder jag jag tvättat här uppe. har fått kämpa i mat i Edvin med han ville verklinge inte äta någe idag, men lite fick han i sig undra om det är tänderna som spökar för kallt gick bra men inte varmt så han fick leva på vaniljyoghurt och fruktpure idag, hoppas han äter bättre imorgon.
Efter allt det där så är det inte så konstigt att man somnade i 1½ timme med Edvin på eftermiddagen :p Ska snart ta och lägga mig igen och läsa litegranna, ska dammasuga och torka golvena imorgon samt baka en till kaka tills lördag och sen ska jag till mamma min och låna symaskinen så att jag kan sy upp mitt draperi jag ska ha framför dörren i vardagsrummet, ni som vart här vet vilken dörr jag menar orkar inte förklara just nu. kanske kommer det upp en bild kanske inte. Älsklingen måste borra hål till mig och sätta upp krokar också så att jag får upp det.
KramsKrams
"Det viktigaste är inte varifrån man kommer utan vart man går."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar